Artikelen

Blijf op de hoogte van de laatste trends op het gebied van Service Management!

One portal with two systems

In today's fast-paced digital landscape, organizations seek to streamline their processes and enhance user experiences. Enter the revolutionary integration of One Identity Manager (IAM) with the cutting-edge IT Service Management (ITSM) solution, 4me. This powerful collaboration brings forth a unified portal, designed to transform the way access management and governance are handled.

Stel een manager back-up in via het TOPdesk Selfserviceportaal

Om de frustratie van medewerkers te verminderen wanneer managers op vakantie zijn, is er een manager back-up functie ontwikkeld in de Selfservice portaal van TOPdesk. Managers kunnen zelf aangeven wie hun vervanger is tijdens afwezigheid, waardoor de aanvragen niet blijven liggen. Handig!

Groepen bezoekers aanmelden

De standaard functionaliteit in TOPdesk maakt het mogelijk om één bezoeker per keer aan te melden. Maar wat als je nu 20 gasten verwacht?

Beheren van voorraden

Wist je dat asset management een standaard functionaliteit is in TOPdesk? In de aangeboden oplossing wordt het beheren van voorraden simpel!

 

ESM-Tooling: dé 4 trends van 2022

Een nieuw jaar betekent nieuwe kansen om digitaal te innoveren. Wat zijn de trends voor 2022 op het gebied van ESM-Tooling?

De basic authentication-functionaliteit verdwijnt

Microsoft zet per 1 oktober 2022 de basic authentication functionaliteit op exchange online uit. Wat betekent dat voor jullie organisatie?

Data-analyse via formulieren

Het analyseren van data in mail of tekstblokken is complex. Het verwerken van formulieren in TOPdesk geeft mogelijkheden. Ontdek de voordelen.

Tevredenheid dienstverlening is onvoldoende

Joost-IT levert kwaliteit aan haar klanten. Maar wat als een klant aangeeft dat de tevredenheid over de dienstverlening nog niet voldoende is?

Navigeren door TOPdesk

Eén van de snelste manieren om door TOPdesk te navigeren, is door de snelstartbalk te gebruiken. Hoe pas je deze aan naar jouw voorkeuren?

De sms-functie in TOPdesk

Je kunt nu met de sms-functionaliteit ook een grote groep medewerkers op de hoogte brengen.

Oei ik groei

Door leiderschap je medewerkers en organisatie beter maken. Een groot deel van de managers is hier niet of nauwelijks mee bezig.

Het woud van kaders en methodieken

In het woud van regels, normeringen, kaders en methodieken raken veel managers soms verdwaald. Er is behoefte aan versimpeling.

Neem nieuwe functionaliteiten alvast in gebruik

Altijd al benieuwd geweest naar de functionaliteiten die TOPdesk momenteel aan het ontwikkelen is? TOPdesk Labs biedt een kijkje in de keuken.

 

Maak kennis met de 5 star review van TOPdesk

Wist je dat het mogelijk is om jouw gebruikers via een (afmeld-)mail om terugkoppeling te vragen? Dit kan met de 5 star review van TOPdesk.

 

Selectietraject gaat te vaak niet goed

Het is een geliefd onderwerp bij bedrijfsborrels en verjaardagfeestjes. De mislukte implementatie van een nieuwe tool. Hoe komt dit?

 

Diverse applicaties communiceren niet met elkaar

Bij diverse organisaties communiceren applicaties niet met elkaar. Met duur maatwerk als gevolg.

 

Waarom mislukken tool selecties zo vaak?

Hoe kan het dat een selectietraject voor een nieuw te bouwen applicatie of te implementeren tool zo vaak niet oplevert wat ervan werd verwacht?

Welke Service Management tool past bij mijn organisatie?

Mate van volwassenheid van organisatie bepaalt de uitdagingen bij selectie van ITSM-tool.

© 2023 - 2024 Joost-IT | Ontwerp & realisatie Matthja Grafisch Ontwerp & De Goudse Wolf

© 2023 - 2024 Joost-IT
Ontwerp & realisatie Matthja Grafisch Ontwerp
& De Goudse Wolf