Nieuwe releases, wijzigingen in functionaliteiten, upgrades of koppelingen met andere tools. Zaken die gisteren moesten gebeuren en waar jouw IT-afdeling eigenlijk geen tijd voor heeft. Dagelijkse kost voor ons. We staan morgen bij je op de stoep of assisteren de IT-afdeling op afstand. Met volledig beheer of als troubleshooter met kennis van zaken. Zo ben je zeker van een goed functionerende IT-omgeving en heb je de ruimte om te ondernemen.
Naast onze ITSM-beheerders die op locatie komen hebben we een Competence Center. Hierin is al onze kennis rondom het technisch en functioneel beheer van verschillende Service Management tools samengebracht.
Op die manier ondersteunen wij onze klanten met een team van specialisten. Van inrichten, wijzigen en beheren tot proactief verbeteringen signaleren en adviseren.
Wij bieden de juiste ondersteuning voor jouw ITSM-omgeving en hebben daarvoor de juiste expertise in huis. Daardoor kan je onder meer op elk moment gebruik maken van ons Competence Center. Wanneer er specifiekere wensen zijn, kan altijd een maatwerkoplossing worden samengesteld.
Weten hoe we jouw organisatie kunnen ondersteunen? Neem contact met ons op.
Nieuwe releases, wijzigingen in functionaliteiten, upgrades of koppelingen met andere tools. Zaken die gisteren moesten gebeuren en waar jouw IT-afdeling eigenlijk geen tijd voor heeft. Dagelijkse kost voor ons. We staan morgen bij je op de stoep of assisteren de IT-afdeling op afstand. Met volledig beheer of als troubleshooter met kennis van zaken. Zo ben je zeker van een goed functionerende IT-omgeving en heb je de ruimte om te ondernemen.
Naast onze ITSM-beheerders die op locatie komen hebben we een Competence Center. Hierin is al onze kennis rondom het technisch en functioneel beheer van verschillende Service Management tools samengebracht. Op die manier ondersteunen wij onze klanten met een team van specialisten. Van inrichten, wijzigen en beheren tot proactief verbeteringen signaleren en adviseren.
Wij bieden de juiste ondersteuning voor uw ITSM-omgeving. Hebben daarvoor de juiste expertise in huis. Daardoor kunt u onder meer op elk moment gebruik maken van ons Competence Center. Wij hebben hiervoor een aantal abonnementsvormen samengesteld. Wanneer u specifiekere wensen heeft, kan altijd een maatwerkoplossing worden samengesteld.
Weten hoe we jouw organisatie kunnen ondersteunen? Neem contact met ons op.
Of lees meer via onderstaande pagina's
Je wilt je dienstverlening verder professionaliseren en bent op zoek naar onafhankelijk advies over jouw Service Management tool.
Waar de presentaties stoppen, gaat Joost-IT verder. Wij stappen de werkvloer op en geven jouw medewerkers heldere handvatten om te veranderen. Want daar ligt de kracht van je bedrijf; bij je medewerkers.
In ons Competence Center is alle kennis rondom het technisch- en functioneel beheer van TOPdesk-omgevingen samengebracht. Het Competence Center biedt je de gelegenheid hier eenvoudig gebruik van te maken.
We hoeven er niet omheen te draaien; de implementatie van een nieuwe tool heeft flinke impact op iedere organisatie. De nieuwe tool, de bestaande processen alsmede de gewenste werkwijzen dienen met elkaar verenigd te worden. Dat is niet eenvoudig.
© 2023 - 2024 Joost-IT | Ontwerp & realisatie Matthja Grafisch Ontwerp & De Goudse Wolf
© 2023 - 2024 Joost-IT
Ontwerp & realisatie Matthja Grafisch Ontwerp
& De Goudse Wolf