Je organisatie sneller vooruit

Waar de presentaties stoppen, gaat Joost-IT verder. We stappen de werkvloer op en geven je medewerkers heldere handvatten om te veranderen. Want daar ligt de kracht van je bedrijf; bij de medewerkers. We helpen hen. Staand op een zeepkist of één-op-één met een collega, die het soms even niet ziet zitten. Zo creëren we de juiste cultuur binnen je organisatie. En dat levert resultaten.

Daadwerkelijk verder helpen

Veranderen. Dat is waar het veelal om draait. Het implementeren van een nieuwe IT-tool, het verbeteren van Service Managementprocessen of werken volgens een nieuwe methodiek. Het vraagt om een andere instelling of mindset. Dat gaat niet zomaar. Daar is de juiste begeleiding en coaching nodig.

We gebruiken enthousiasme en creativiteit om iedere dag een stap vooruit te maken. Soms met een uitgesproken mening, soms met sensitiviteit of een vleugje humor. En natuurlijk met onze kennis en kunde. Op die manier krijgen we de IT-organisatie in beweging. Daadwerkelijk verder helpen, dat is waar het Joost-IT om gaat.

 


Mensen die zich gehoord voelen, willen graag meedoen

Welke ondernemer kent het probleem niet? Het is de hoogste tijd dat er veranderingen moeten worden doorgevoerd in de IT-systemen. Maar de klachten van het personeel zijn niet uit de lucht. “Ik ben net gewend aan het huidige systeem. Waarom moeten we nu weer wat anders doen?” Lees hoe één van onze consultants klanten begeleidt, luistert naar hun opmerkingen en klachten en dat weer vertaalt in een nog beter producten pakket. 

Lees meer

We helpen je graag

Weten hoe Joost-IT jouw organisatie kan ondersteunen? 

 

Je organisatie sneller vooruit

Waar de presentaties stoppen, gaat Joost-IT verder. We stappen de werkvloer op en geven je medewerkers heldere handvatten om te veranderen. Want daar ligt de kracht van je bedrijf; bij de medewerkers. We helpen hen. Staand op een zeepkist of één-op-één met een collega, die het soms even niet ziet zitten. Zo creëren we de juiste cultuur binnen je organisatie. En dat levert resultaten.

Daadwerkelijk verder helpen

Veranderen. Dat is waar het veelal om draait. Het implementeren van een nieuwe IT-tool, het verbeteren van Service Managementprocessen of werken volgens een nieuwe methodiek. Het vraagt om een andere instelling of mindset. Dat gaat niet zomaar. Daar is de juiste begeleiding en coaching nodig. 

We gebruiken enthousiasme en creativiteit om iedere dag een stap vooruit te maken. Soms met een uitgesproken mening, soms met sensitiviteit of een vleugje humor. En natuurlijk met onze kennis en kunde. Op die manier krijgen we de IT-organisatie in beweging. Daadwerkelijk verder helpen, dat is waar het Joost-IT om gaat.

We helpen je graag

Weten hoe Joost-IT jouw organisatie kan ondersteunen? 

 

Of lees meer via onderstaande pagina's 

Ik wil sparren

Soms weet je het even niet meer. Je bent IT-manager en verantwoordelijk voor de kwaliteit van de ICT-dienstverlening. Om deze te borgen sta je voor verschillende uitdagingen. Wanneer doe ik het goed? Hoe doen andere organisaties dat? Je wilt daar best eens over sparren met een onafhankelijke partij.

Ik zoek ondersteuning

Herken je dit? Jouw Service Management tool is jaren terug ingericht. Je bent op het punt gekomen dat deze inrichting niet meer voldoet naar aanleiding van de recente groei van jouw organisatie. Je wilt deze optimaliseren, maar je hebt geen functioneel beheerder die daar invulling aan kan geven.

TOPdesk

TOPdesk is een eenvoudige Service Management oplossing voor ITSM, FMIS en eHRM. Met de software verbeter je de dienstverlening naar jouw klanten, zowel intern als extern.

Beheer

Met ons voor het volledig beheer of als troubleshooter met kennis van zaken. Zo ben je zeker van een goed functionerende IT-omgeving en heb je de ruimte om te ondernemen.

© 2023 - 2024 Joost-IT | Ontwerp & realisatie Matthja Grafisch Ontwerp & De Goudse Wolf

© 2023 - 2024 Joost-IT
Ontwerp & realisatie Matthja Grafisch Ontwerp
& De Goudse Wolf