Inspirerende klantverhalen

Joost-IT ondersteunt organisaties om de dienstverlening aan haar klanten continu te verbeteren. Ontdek in onze klantverhalen hoe organisaties dit ervaren!

Gestandaardiseerde processen en real-time rapportage op serviceniveau

De implementatie van 4me was meer dan het installeren van een tool. Het betekende een herdefiniering van processen tussen myBrand en haar klanten, een project dat al een tijdje op de agenda stond. Zelfs binnen de verschillende myBrand-locaties waren er verschillen in processen. Met de implementatie van 4me zijn deze processen nu allemaal gelijkgetrokken.

4me helpt Bouwinvest met Servicemanagement-oplossing

Bouwinvest is een institutionele vastgoed-investeerder die zich enorm aan het ontwikkelen is. Hierdoor is er een groeiende behoefte aan grip op en inzicht in de IT-ontwikkelingen. Dit brengt ook extra noodzaak voor overzicht met zich mee. Na een uitgebreide screening koos Bouwinvest vorig jaar voor de Service Management tool 4me. Manager IT-services Michael de Jong vertelt over de ervaringen met 4me en Joost-IT.

Louwman: ‘Een succesvolle samenwerking’

Waar het gaat om het invoeren van een nieuw Service Management systeem, wil je als onderneming wél de zekerheid hebben, dat de invoering ervan soepel verloopt. En dat jouw bedrijf onmiddellijk de aandacht krijgt die het verdient, wanneer een uitdaging direct opgelost moet worden. Opdrachtgever Brenda Verhagen en projectleider Eric de Moor van het familiebedrijf Louwman Group vertellen over hun ervaringen met Joost-IT.

Gebruiksvriendelijkheid en wederzijds vertrouwen

Het Competence Center van Joost-IT wordt steeds vaker gebruikt door allerlei verschillende bedrijven en organisaties. Ervaringsdeskundige Dennis, systeembeheerder bij een grote Nederlandse gemeente, vertelt over de meerwaarde die het Competence Center zijn organisatie heeft gebracht.

Het Competence Center: Een zuiver succes

Dankzij de rioolwaterzuivering door Waterschapsbedrijf Limburg (WBL) geniet heel Limburg al sinds mensenheugenis van schoon water. Het rioolwater wordt schoongemaakt en kan daarna weer de natuur in. Om zo’n proces goed voor elkaar te hebben en te houden, moeten de secundaire processen voor de ondersteuning van de werkzaamheden optimaal functioneren. De introductie van het Competence Center speelt hier een vitale rol in.

Mensen die zich gehoord voelen, willen graag meedoen

Verbinder Sara Paalman zorgt voor soepele invoering nieuwe systemen. 

Passende TOPdesk oplossing voor Zorggroep De Opbouw

Als zorgorganisatie met zo’n 5.000 medewerkers wil je dat benodigde IT-voorzieningen betrouwbaar zijn en goed functioneren. Ook zijn upgrades van diverse applicaties regelmatig nodig. De afdeling Informatisering & Automatisering van Zorggroep De Opbouw nam voor een significante verbetering van de applicatie TOPdesk contact op met Joost-IT.

© 2023 - 2024 Joost-IT | Ontwerp & realisatie Matthja Grafisch Ontwerp & De Goudse Wolf

© 2023 - 2024 Joost-IT
Ontwerp & realisatie Matthja Grafisch Ontwerp
& De Goudse Wolf