Inspirerende klantverhalen

Joost-IT ondersteunt organisaties om de dienstverlening aan haar klanten continu te verbeteren. Ontdek in onze klantverhalen hoe organisaties dit ervaren!

Gemeente Hof van Twente meer in control over IT-organisatie

Voor de gemeente Hof van Twente hebben we geholpen hun IT-processen te optimaliseren na een grote cyberaanval. Door samen een regieorganisatie in te richten en het beheerproces te stroomlijnen, hebben we de IT-structuur verbeterd.
De servicedesk werkt nu efficiënter, met meer overzicht en controle, wat de algehele communicatie binnen de organisatie versterkt. Dankzij de pragmatische aanpak van Joost-IT kan de gemeente zich nu volledig richten op haar IT-beheer, met vertrouwen in een stabiele toekomst.

TOPdesk Optimalisatie: Een Case Study met Topaz

Bij Joost-IT geloven we in de kracht van samenwerking. In dit klantverhaal vertellen we hoe we de zorginstelling Topaz hebben geholpen bij de optimalisatie van hun TOPdesk-systeem. Door het toepassen van pragmatische oplossingen en best practices hebben we het proces aanzienlijk verbeterd. Het team van Topaz ervaart nu meer efficiëntie en overzicht, wat hen in staat stelt om zich te richten op hun belangrijkste taak: het bieden van zorg aan kwetsbare ouderen.

Gestandaardiseerde processen en real-time rapportage op serviceniveau

De implementatie van Xurrent was meer dan het installeren van een tool. Het betekende een herdefiniering van processen tussen myBrand en haar klanten, een project dat al een tijdje op de agenda stond. Zelfs binnen de verschillende myBrand-locaties waren er verschillen in processen. Met de implementatie van Xurrent zijn deze processen nu allemaal gelijkgetrokken.

Xurrent helpt Bouwinvest met Servicemanagement-oplossing

Bouwinvest is een institutionele vastgoed-investeerder die zich enorm aan het ontwikkelen is. Hierdoor is er een groeiende behoefte aan grip op en inzicht in de IT-ontwikkelingen. Dit brengt ook extra noodzaak voor overzicht met zich mee. Na een uitgebreide screening koos Bouwinvest vorig jaar voor de Service Management tool Xurrent. Manager IT-services Michael de Jong vertelt over de ervaringen met Xurrent en Joost-IT.

Louwman: ‘Een succesvolle samenwerking’

Waar het gaat om het invoeren van een nieuw Service Management systeem, wil je als onderneming wél de zekerheid hebben, dat de invoering ervan soepel verloopt. En dat jouw bedrijf onmiddellijk de aandacht krijgt die het verdient, wanneer een uitdaging direct opgelost moet worden. Opdrachtgever Brenda Verhagen en projectleider Eric de Moor van het familiebedrijf Louwman Group vertellen over hun ervaringen met Joost-IT.

Gebruiksvriendelijkheid en wederzijds vertrouwen

Het Competence Center van Joost-IT wordt steeds vaker gebruikt door allerlei verschillende bedrijven en organisaties. Ervaringsdeskundige Dennis, systeembeheerder bij een grote Nederlandse gemeente, vertelt over de meerwaarde die het Competence Center zijn organisatie heeft gebracht.

Het Competence Center: Een zuiver succes

Dankzij de rioolwaterzuivering door Waterschapsbedrijf Limburg (WBL) geniet heel Limburg al sinds mensenheugenis van schoon water. Het rioolwater wordt schoongemaakt en kan daarna weer de natuur in. Om zo’n proces goed voor elkaar te hebben en te houden, moeten de secundaire processen voor de ondersteuning van de werkzaamheden optimaal functioneren. De introductie van het Competence Center speelt hier een vitale rol in.

Mensen die zich gehoord voelen, willen graag meedoen

Verbinder Sara Paalman zorgt voor soepele invoering nieuwe systemen. 

Passende TOPdesk oplossing voor Zorggroep De Opbouw

Als zorgorganisatie met zo’n 5.000 medewerkers wil je dat benodigde IT-voorzieningen betrouwbaar zijn en goed functioneren. Ook zijn upgrades van diverse applicaties regelmatig nodig. De afdeling Informatisering & Automatisering van Zorggroep De Opbouw nam voor een significante verbetering van de applicatie TOPdesk contact op met Joost-IT.

© 2023 - 2025 Joost-IT | Ontwerp & realisatie Matthja Grafisch Ontwerp & De Goudse Wolf

© 2023 - 2025 Joost-IT
Ontwerp & realisatie Matthja Grafisch Ontwerp
& De Goudse Wolf