De mensen!
Alles draait om de medewerker!
Zij moeten de activiteiten uitvoeren die leiden tot een optimale dienstverlening.
Hebben ze de juiste skills en/of kennis?
In samenwerking met Exin voeren wij een assessment uit onder alle betrokken medewerkers. Dit assessment geeft inzicht in de skills en competenties van jouw medewerkers. Het geeft advies over hoe deze verbeterd kunnen worden, op individueel en op team niveau.
Een uitermate waardevol inzicht waarmee je direct aan de slag kan!
Proces!
Veel processen worden ondersteund door tooling. Maar worden de processen wel gevolgd zoals is bedoeld? Onze aanpak geeft door middel van process mining inzicht in:
- Ingesleten ‘olifanten paadjes’ in processen
- Waar processen stoppen
- Welke onnodige stappen bevatten en aanvragen heen en weer worden gestuurd.
Op basis van deze rapportage kunnen we gericht efficiency aanbrengen in de processen
Technologie!
Joost-IT weet wat een Service Management tool voor jouw organisatie kan betekenen. Niet alleen binnen IT maar voor alle afdelingen die een service verlenen aan de organisatie of aan klanten.
Het optimale uit deze tool halen helpt medewerkers hun werk beter (en leuker) te maken. Het waarborgt dat processen op de juiste manier en meest efficiënte manier uitgevoerd worden. Wij maken een analyse van hoe de tool wordt gebruikt en kijken onder de motorkap.
Resultaat zijn praktische tips over hoe de tool beter gebruikt kan worden en welk potentieel wellicht nog onbenut wordt gelaten.