TOPdesk Enterprise Service Management

TOPdesk is een eenvoudige Service Management oplossing voor ITSM, FMIS en eHRM. Met de software verbeter je de dienstverlening naar jouw klanten, zowel intern als extern. Denk daarbij aan het stroomlijnen van IT- en HR processen en beheren van facilitaire diensten.

De tool bestaat uit meerdere modules. In verschillende bundels kunnen hiervoor licenties worden aangeschaft. Daarmee kun je jouw dienstverlening standaardiseren op basis van ITIL principes. Daarnaast beschikt TOPdesk over een Self Service Portal, een kennissysteem, kanbanbord en diverse mogelijkheden om te integreren met andere tools of zelf API’s te bouwen.

Een API (Application Programming Interface) is een software-interface die het mogelijk maakt dat twee applicaties met elkaar kunnen communiceren.

 

Software as a Service

TOPdesk biedt de tool nadrukkelijk aan als een SaaS oplossing (Software as a Service). Je werkt dan altijd met de meest recente en veiligste versie van TOPdesk. Updates worden aangeboden door middel van continuous deployment: je ontvangt iedere update automatisch wanneer deze getest en klaar is.

 

    Wat is TOPdesk?



    Klantverhaal

    ‘Een succesvolle samenwerking’. Lees hier het verhaal van onze klant Louwman. 

     

    Zien hoe TOPdesk werkt?

    Vraag een demo aan.

     

    Wil je weten of Joost-IT iets voor jouw organisatie kan betekenen?

    Neem contact met ons op!

    TOPdesk Enterprise Service Management

    TOPdesk is een eenvoudige Service Management oplossing voor ITSM, FMIS en eHRM. Met de software verbeter je de dienstverlening naar jouw klanten, zowel intern als extern. Denk daarbij aan het stroomlijnen van IT- en HR processen en beheren van facilitaire diensten.

    De tool bestaat uit meerdere modules. In verschillende bundels kunnen hiervoor licenties worden aangeschaft. Daarmee kun je jouw dienstverlening standaardiseren op basis van ITIL principes. Daarnaast beschikt TOPdesk over een Self Service Portal, een kennissysteem, kanbanbord en diverse mogelijkheden om te integreren met andere tools of zelf API’s te bouwen.

    Een API (Application Programming Interface) is een software-interface die het mogelijk maakt dat twee applicaties met elkaar kunnen communiceren.

    Software as a Service

    TOPdesk biedt de tool nadrukkelijk aan als een SaaS oplossing (Software as a Service). Je werkt dan altijd met de meest recente en veiligste versie van TOPdesk. Updates worden aangeboden door middel van continuous deployment: je ontvangt iedere update automatisch wanneer deze getest en klaar is.

     

      Wat is TOPdesk?

       


      Klantverhaal

      ‘Een succesvolle samenwerking’. Lees hier het verhaal van onze klant Louwman. 

      Onze TOPdesk diensten

      Wil je weten of Joost-IT iets voor jouw organisatie kan betekenen?

      Neem contact met ons op!

      These pages might also be of interest to you

      © 2023 - 2024 Joost-IT | Ontwerp & realisatie Matthja Grafisch Ontwerp & De Goudse Wolf

      © 2023 - 2024 Joost-IT
      Ontwerp & realisatie Matthja Grafisch Ontwerp
      & De Goudse Wolf