Snel inzicht in de huidige situatie van jouw TOPdesk

Ontdek hoe je binnen twee dagen waardevolle inzichten en aanbevelingen kunt ontvangen om je Service Managementprocessen te optimaliseren. Je hebt amibitieuze doelstellingen voor je afdelingen en wilt daar serieus mee aan de slag. Je hebt het idee dat TOPdesk beter ingezet kan worden maar je hebt alleen geen beeld van de impact hiervan en waar je moet beginnen. Een Healthcheck helpt je om de huidige situatie in kaart te brengen en verbeteringen te signaleren. 

Herken je signalen als:

  • Het aantal openstaande tickets loopt op
  • Medewerkers klagen omdat ze meer verzoeken binnenkrijgen dan ze kunnen afhandelen
  • Je hebt het gevoel dat TOPdesk de processen van de organisatie niet optimaal ondersteunt
  • Wanneer een collega tijdelijk uit de running is, geeft dat direct een oncontroleerbare werkdruk
  • Behandelaars vinden het moelijk om hun eigen werk te vinden in TOPdesk
  • Verschillende afdelingen houden er eigen werkwijzen/ processen op na
  • Er komen veel meldingen binnen via telefoon en mail waardoor dit behandelaars extra tijd kost

Of dit aan de inrichting van TOPdesk ligt of aan het gebrek aan kennis binnen de organisatie, is niet duidelijk. In de praktijk zien we vaak dat beide oorzaken meespelen. Met de Healthcheck kom je er eenvoudig achter waar ruimte voor verbetering is.

In twee dagen een compleet inzicht

Op dag 1 begeleiden we je bij het verzamelen van informatie over je huidige Service Managementprocessen en TOPdesk-configuratie. Hierbij worden sterke punten geïdentificeerd, evenals gebieden die verbetering behoeven.

Op dag 2 stellen we op basis van de verzamelde gegevens een analyse en een adviesrapport op met gedetailleerde bevindingen en aanbevelingen om de efficiëntie van je Service Management te verbeteren. Deze zijn direct toepasbaar. Ook worden de belangrijkste bevindingen gedeeld en de aanbevelingen toegelicht via een presentatie. Dit biedt jou de gelegenheid om een dieper inzicht te krijgen in de bevindingen en te zien hoe je deze kunt gebruiken om je Service Management te verbeteren.

Dit ontvang je na de Healthcheck

Na de Healthcheck is er een overzicht met acties die uitgevoerd kunnen worden op basis van prioriteit, specifiek afgestemd op jouw organisatie. Indien gewenst kan Joost-IT hier in een vervolgtraject bij ondersteunen.  

Profiteer van de kracht van de Healthcheck en optimaliseer jouw Service Management. Neem vandaag nog de eerste stap en neem contact op!

© 2023 - 2024 Joost-IT | Ontwerp & realisatie Matthja Grafisch Ontwerp & De Goudse Wolf

© 2023 - 2024 Joost-IT
Ontwerp & realisatie Matthja Grafisch Ontwerp
& De Goudse Wolf