Onafhankelijk advies over jouw Service Management tool

Je hebt de ambitie om de dienstverlening die je aan (interne) klanten levert continu te verbeteren. Je bent met jouw organisatie hartstikke goed op weg! Jouw (interne) klanten zijn best tevreden over de dienstverlening die je levert.

Tegelijk blijkt het niet eenvoudig dat daadwerkelijk te realiseren. Diverse aspecten staan die ambitie in de weg. De waan van de dag leeft, de functionaliteit van de ITSM/ESM-tool voldoet niet (voldoende) aan jouw behoefte en diverse (beheer)processen lijken niet goed aan te sluiten op de inrichting van de tool.

Het lukt je niet genoeg daar de juiste weg in te vinden; je blijft een beetje “hangen”. En jouw ambitie gaat verder. Je ziet dat je klanten op (korte) termijn meer van jouw organisatie gaan verlangen. Je wil daar zeker in meegaan, maar wil graag eens sparren hoe je dat daadwerkelijk moet realiseren.

Je dienstverlening verder professionaliseren

Herken je dit?

  • Jouw ITSM/ESM-tool is jaren terug ingericht. Je bent op het punt gekomen dat deze inrichting niet meer voldoet. Jouw organisatie heeft zich verder ontwikkeld en de processen worden niet optimaal ondersteund door de tool. Je vraagt je af of je huidige tool anders moet worden ingericht of dat je wellicht toe bent aan een andere tool? Of moet je wellicht je processen aanpassen?
  • Je hoort steeds vaker kritiek op je huidige ITSM/ESM-tool vanuit je eigen organisatie. Tegelijk heb je zelf diverse plannen om je (interne) klanten beter te gaan bedienen. Je weet eigenlijk wel dat dit niet kan met je huidige tool, maar wat is er te krijgen in de markt? En wat past bij jouw organisatie?

We staan klaar voor al je vragen

Zie je door de bomen het bos niet meer? Of wil je graag meer weten over de mogelijkheden van de verschillende tools? Maak vrijblijvend een afspraak.

Onafhankelijk advies over jouw Service Management tool

Je hebt de ambitie om de dienstverlening die je aan (interne) klanten levert continu te verbeteren. Je bent met jouw organisatie hartstikke goed op weg! Jouw (interne) klanten zijn best tevreden over de dienstverlening die je levert.

Tegelijk blijkt het niet eenvoudig dat daadwerkelijk te  realiseren. Diverse aspecten staan die ambitie in de weg. De waan van de dag leeft, de functionaliteit van de ITSM/ESM-tool voldoet niet (voldoende) aan jouw behoefte en diverse (beheer)processen lijken niet goed aan te sluiten op de inrichting van de tool. Het lukt je niet genoeg daar de juiste weg in te vinden; je blijft een beetje “hangen”. En jouw ambitie gaat verder. Je ziet dat je klanten op (korte) termijn meer van jouw organisatie gaan verlangen. Je wil daar zeker in meegaan, maar wil graag eens sparren hoe je dat daadwerkelijk moet realiseren.

Je dienstverlening verder professionaliseren

Herken je dit?

  • Jouw ITSM/ESM-tool is jaren terug ingericht. Je bent op het punt gekomen dat deze inrichting niet meer voldoet. Jouw organisatie heeft zich verder ontwikkeld en de processen worden niet optimaal ondersteund door de tool. Je vraagt je af of je huidige tool anders moet worden ingericht of dat je wellicht toe bent aan een andere tool? Of moet je wellicht je processen aanpassen?
  • Je hoort steeds vaker kritiek op je huidige ITSM/ESM-tool vanuit je eigen organisatie. Tegelijk heb je zelf diverse plannen om je (interne) klanten beter te gaan bedienen. Je weet eigenlijk wel dat dit niet kan met je huidige tool, maar wat is er te krijgen in de markt? En wat past bij jouw organisatie?

 

We staan klaar voor al je vragen

Maak een afspraak

Zie je door de bomen het bos niet meer? Of wil je graag meer weten over de mogelijkheden van de verschillende tooling? Maak vrijblijvend een afspraak.

Of lees meer via onderstaande pagina's 

Selectie

De juiste keuze geeft jouw organisatie (en jouw klanten!) volop mogelijkheden de dienstverlening verder te verbeteren.

Ik wil sparren

Soms weet je het even niet meer. Je bent IT-manager en verantwoordelijk voor de kwaliteit van de ICT-dienstverlening. Om deze te borgen sta je voor verschillende uitdagingen. Wanneer doe ik het goed? Hoe doen andere organisaties dat? Je wilt daar best eens over sparren met een onafhankelijke partij.

Xurrent

Xurrent is een cloud-based Enterprise Service Management-oplossing (ESM), ontwikkeld om het SIAM model optimaal te ondersteunen. De technologie van 4me maakt het voor interne afdelingen, zoals IT, HR en Facilitair, mogelijk naadloos met elkaar samen te werken.

TOPdesk

TOPdesk is een eenvoudige Service Management oplossing voor ITSM, FMIS en eHRM. Met de software verbeter je de dienstverlening naar jouw klanten, zowel intern als extern.

© 2023 - 2024 Joost-IT | Ontwerp & realisatie Matthja Grafisch Ontwerp & De Goudse Wolf

© 2023 - 2024 Joost-IT
Ontwerp & realisatie Matthja Grafisch Ontwerp
& De Goudse Wolf