Nieuws

Het laatste nieuws van Joost-IT. 

Resultaten klanttevredenheidsonderzoek 2023

Als Joost-IT zijn wij continue in ontwikkeling om onze dienstverlening te verbeteren. Dit is voornamelijk gericht op de verdere ontwikkeling van onze medewerkers. Zij maken Joost-IT tot wat het is. Om een beter beeld te krijgen van onze verbeterpunten nemen we elk jaar een klanttevredenheidsonderzoek af. 

Ook dit jaar is Joost-IT in het algemeen gewaardeerd met een ruime voldoende, met een gemiddeld rapportcijfer van 7,6. We zien een lichte daling ten opzichte van de meting van 2022 (7,8). We blijven daarom werken aan het verbeteren van onze dienstverlening.  

Twee verbeterpunten worden meerdere malen genoemd: 

  1. Het verschil in kennisnivo van onze consultants
  2. Accountmanagement

Aan beide punten wordt reeds hard gewerkt. Met kennisdeling en –sessies zijn we dagelijks aan de slag het kennisnivo van onze consultants te verbeteren. Voor een verbetering van ons Account- & Salesmanagement zijn we een samenwerking met Ludo Bergkamp gestart.  

Voor beide punten geldt dat de recente fusie met InfraVision en Mproof ons zal helpen om nog beter aan de behoefte van onze klanten te voldoen. 

© 2023 - 2024 Joost-IT | Ontwerp & realisatie Matthja Grafisch Ontwerp & De Goudse Wolf

© 2023 - 2024 Joost-IT
Ontwerp & realisatie Matthja Grafisch Ontwerp
& De Goudse Wolf