Xurrent Service Management for the Modern Enterprise

Steeds meer organisaties nemen diensten af die door externe partijen worden geleverd. Dit vraagt om een andere benadering van deze diensten en daarmee de processen en tools die dit ondersteunen. Service Integration And Management (SIAM) is een regie model dat organisaties helpt beter grip te krijgen op geleverde diensten van externe partijen. Hierbij hoort ook een ESM-tool die dit naadloos ondersteunt. Xurrent® (voorheen 4me) is een cloud-based Enterprise Service Management-oplossing (ESM), ontwikkeld om het SIAM model optimaal te ondersteunen. De technologie van 4me maakt het voor interne afdelingen, zoals IT, HR en Facilitair, mogelijk naadloos met elkaar en met de managed service providers samen te werken. Dit stelt klanten in staat om multi-cloud regie en multivendor management uit te voeren, zelfs buiten de klassieke IT-omgeving.

    Next-Generation ESM

    Xurrent is de eerste Enterprise Service Management (ESM) toepassing speciaal gebouwd om SIAM te ondersteunen. Het stelt de interne en externe serviceproviders van een organisatie in staat naadloos samen te werken en biedt realtime inzicht in het serviceniveau dat wordt geleverd. De missie van Xurrent is om klanten te helpen alle diensten te beheren, ongeacht of ze intern worden geleverd of uitbesteed. De service is ontworpen om alle diensten te beheren waarop een onderneming vertrouwt, dus niet alleen IT services. De Xurrent-oplossing is ideaal voor het automatiseren van activiteiten en het aanbieden van één serviceportaal voor alle werknemers van de onderneming voor alle soorten verzoeken. 

    The SIAM Solution
     


    Xurrent & Joost-IT

    Joost-IT analyseert met regelmaat de ESM-tooling markt. Voor ons is Xurrent een sterke innovatieve speler die organisaties verder helpt in de volwassenheid van ESM. Het inrichten van de tool naar services zorgt ervoor dat ondersteunende afdelingen meer gaan nadenken over welke diensten er geleverd worden aan de (interne) klant. 

      Klantverhalen

      Xurrent helpt Bouwinvest met Servicemanagement-oplossing. Lees hier het klantverhaal.

      Gestandaardiseerde processen en real-time rapportage op serviceniveau. Lees hier  het klantverhaal van myBrand.

        Whitepaper

        'Er is geen tweede kans voor een eerste indruk.' Ontdek de voordelen van Enterprise Service Management voor het in- en uitdiensttredingsproces!

         

         

        Xurrent Enterprise Service Management

        Steeds meer organisaties nemen diensten af die door externe partijen worden geleverd. Dit vraagt om een andere benadering van deze diensten en daarmee de processen en tools die dit ondersteunen. Service Integration And Management (SIAM) is een regie model dat organisaties helpt beter grip te krijgen op geleverde diensten van externe partijen. Hierbij hoort ook een ESM-tool die dit naadloos ondersteunt. Xurrent® (voorheen 4me) is een cloud-based Enterprise Service Management-oplossing (ESM), ontwikkeld om het SIAM model optimaal te ondersteunen. De technologie van Xurrent maakt het voor interne afdelingen, zoals IT, HR en Facilitair, mogelijk naadloos met elkaar en met de managed service providers samen te werken. Dit stelt klanten in staat om multi-cloud regie en multivendor management uit te voeren, zelfs buiten de klassieke IT-omgeving. 

        Next-Generation ESM

        Xurrent is de eerste Enterprise Service Management (ESM) toepassing speciaal gebouwd om SIAM te ondersteunen. Het stelt de interne en externe serviceproviders van een organisatie in staat naadloos samen te werken en biedt realtime inzicht in het serviceniveau dat wordt geleverd. De missie van Xurrent is om klanten te helpen alle diensten te beheren, ongeacht of ze intern worden geleverd of uitbesteed. De service is ontworpen om alle diensten te beheren waarop een onderneming vertrouwt, dus niet alleen IT services. De Xurrent-oplossing is ideaal voor het automatiseren van activiteiten en het aanbieden van één serviceportaal voor alle werknemers van de onderneming voor alle soorten verzoeken.

        The SIAM Solution

        IFrame

         

        Xurrent & Joost-IT

        Joost-IT analyseert met regelmaat de ESM-tooling markt. Voor ons is Xurrent een sterke innovatieve speler die organisaties verder helpt in de volwassenheid van ESM. Het inrichten van de tool naar services zorgt ervoor dat ondersteunende afdelingen meer gaan nadenken over welke diensten er geleverd worden aan de (interne) klant. 

        Klantverhalen

        Xurrent helpt Bouwinvest met Servicemanagement-oplossing. Lees hier het klantverhaal. Gestandaardiseerde processen en real-time rapportage op serviceniveau. Lees hier het klantverhaal van myBrand.

        Whitepaper

        'Er is geen tweede kans voor een eerste indruk.' Ondek de voordelen van Enterprise Service Management voor het in- en uitdiensttredingsproces!

        Onze Xurrent diensten

        Waar voorheen meer gedacht werd in Configuratie Items en oplosgroepen, maakt Xurrent de slag naar diensten die voor de afnemer herkenbaar zijn.

        Als partner van Xurrent verzorgt Joost-IT implementaties. Daarbij borgen onze specialisten dat deze naadloos aansluit bij de eisen en wensen van jouw organisatie. Daarnaast voeren we het beheer van Xurrent op dagelijkse basis uit. We hebben focus op continue verbetering door relevante innovaties en ontwikkelingen in de markt toe te passen op jouw organisatie.

        Wil je weten of Joost-IT iets voor jouw organisatie kan betekenen?

        Neem contact met ons op!

         

        These pages might also be of interest to you

        © 2023 - 2024 Joost-IT | Ontwerp & realisatie Matthja Grafisch Ontwerp & De Goudse Wolf

        © 2023 - 2024 Joost-IT
        Ontwerp & realisatie Matthja Grafisch Ontwerp
        & De Goudse Wolf