Altijd toegang tot expertise!

In ons Competence Center is alle kennis rondom het technisch- en functioneel beheer van TOPdesk-omgevingen samengebracht. Het Competence Center biedt je de gelegenheid hier eenvoudig gebruik van te maken. 

Hoe werkt het?

Het Competence Center integreert jouw TOPdesk omgeving met die van Joost-IT. Meldingen worden eenvoudig naar het Competence Center doorgezet of bijgewerkt. Je hebt altijd inzicht in de status van de melding. De communicatie met onze specialisten is laagdrempelig.

Hoe houd ik overzicht op mijn uitgaven?

We maken afspraken over de te besteden uren. Is de inschatting dat een bepaalde taak meer uren gaat kosten dan de afgesproken drempel? Dan doen we hiervoor een apart voorstel. Jij bepaalt of de inschatting uitgevoerd wordt, zo hou je controle over het aantal uren.

De voordelen

  • Continue beschikbaarheid van TOPdesk expertise
  • Flexibele inzet van gewenste capaciteit
  • Uren worden op basis van nacalculatie of als bundel afgenomen
  • Duidelijke rapportages over de bestede uren
     

Ideaal voor

  • Organisaties die functioneel beheer hebben ingericht en af en toe behoefte hebben aan extra expertise
  • Organisaties die (nog) niet beschikken over een eigen functioneel beheer afdeling

Klantverhalen

  • Gebruiksvriendelijkheid en wederzijds vertrouwen. Lees hier de meerwaarde die het Competence Center bij een grote Nederlandse Gemeente heeft gebracht. 
  • Het Competence Center: Een zuiver succes. Lees hier het klantverhaal van Waterschapsbedrijf Limburg. 

 

           

We helpen je graag

Meer weten over de tarieven en hoe we jouw organisatie kunnen ondersteunen?

 

Altijd toegang tot expertise!

In ons Competence Center is alle kennis rondom het technisch- en functioneel beheer van TOPdesk-omgevingen samengebracht. Het Competence Center biedt je de gelegenheid hier eenvoudig gebruik van te maken. 

Hoe werkt het?

Het Competence Center integreert jouw TOPdesk omgeving met die van Joost-IT. Meldingen worden eenvoudig naar het Competence Center doorgezet of bijgewerkt. Je hebt altijd inzicht in de status van de melding. De communicatie met onze specialisten is laagdrempelig. 

Ideaal voor

  • Organisaties die functioneel beheer hebben ingericht en af en toe behoefte hebben aan extra expertise
  • Organisaties die (nog) niet beschikken over een eigen functioneel beheer afdeling

Hoe houd ik overzicht op mijn uitgaven?

We maken afspraken over de te besteden uren. Is de inschatting dat een bepaalde taak meer uren gaat kosten dan de afgesproken drempel? Dan doen we hiervoor een apart voorstel. Jij bepaalt of de inschatting uitgevoerd wordt, zo hou je controle over het aantal uren.

De voordelen

  • Continue beschikbaarheid van TOPdesk expertise
  • Flexibele inzet van gewenste capaciteit
  • Uren worden op basis van nacalculatie of als bundel afgenomen
  • Duidelijke rapportages over de bestede uren

 

Tarieven

We hanteren de volgende tarieven:

  • Eenmalige investering voor het realiseren van de koppeling: €1.000,-
  • €125,- per uur voor uitvoeren werkzaamheden
  • Genoemde bedragen zijn excl. BTW

Alle werkzaamheden die minder dan 4 uur in beslag nemen worden automatisch uitgevoerd. Bij werkzaamheden boven de 4 uur is jouw goedkeuring vereist.

We helpen je graag

Meer weten over de tarieven en hoe we jouw organisatie kunnen ondersteunen?

 

Of lees meer via onderstaande pagina's 

Beheer

Met ons voor het volledig beheer of als troubleshooter met kennis van zaken. Zo ben je zeker van een goed functionerende IT-omgeving en heb je de ruimte om te ondernemen.

Ik zoek ondersteuning

Herken je dit? Jouw Service Management tool is jaren terug ingericht. Je bent op het punt gekomen dat deze inrichting niet meer voldoet naar aanleiding van de recente groei van jouw organisatie. Je wilt deze optimaliseren, maar je hebt geen functioneel beheerder die daar invulling aan kan geven.

© 2023 - 2024 Joost-IT | Ontwerp & realisatie Matthja Grafisch Ontwerp & De Goudse Wolf

© 2023 - 2024 Joost-IT
Ontwerp & realisatie Matthja Grafisch Ontwerp
& De Goudse Wolf